Κατηγορίες

Κατασκευαστής

Προϊόντα σε Προσφορά

Προϊόντα σε Price Club

Delivery Now - Παράδοση σε 2 ώρες

    
0
0.00










Delivery Now 2 ώρες
Παράδοση στον χώρο σου σε 2 ώρες
Quick link
Τηλεφωνική παραγγελία με πιστωτική κάρτα
Παραλαβή εντός 20'
Παρέλαβε την παραγγελία σου σε 20 λεπτά
PowerSearch
Υπερσύχρονη Μηχανή Αναζήτησης για να βρίσκεις τα πάντα & γρήγορα.
Service Now
Επισκευή Όχι Αύριο - Όχι Σήμερα... Αλλα ΤΩΡΑ
Service Date
Τεχνικός Στον Χώρο σου με 3 κλικ όποτε θέλεις ΕΣΥ!
Live Διαθεσιμότητα Καταστημάτων
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας
Πως λειτουργεί η Price Club;
Στο Κατάστημα:
Με την Επίδειξη της Κάρτας και την Επιβεβαίωση της από το κατάστημα ενεργοποιούνται όλα σας τα προνόμια και οι Ειδικές Τιμές. Επίσης Κατά την Επίσκεψη σας στα Καταστήματα Cosmodata μπορείτε να συμβουλεύεστε το έμπειρο προσωπικό μας για τις Προσφορές των Μελών Price Club που Βρίσκονται σε ισχύ.

Στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα:
Σε Όλα τα προϊόντα που φέρουν την ένδειξη προσφορά Price Club θα βρείτε και το ειδικό πεδίο που σας ζητά να καταχωρήσετε τον προσωπικό σας Κωδικό Price Club έτσι ώστε να ξεκλειδώσει η Ειδική τιμή και να προστεθεί στο Καλάθι.

ΠΡΟΣΟΧΗ για να κάνετε χρήση της κάρτας προνομίων θα πρέπει να την ενεργοποιήσετε ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.
1ον Συνδεθείτε με τον Προσωπικό σας Λογαριασμό.
2ον κάνετε ενεργοποίηση/δήλωση στον παρακάτω σύνδεσμο Link ( Μόνον Μία Φορά )
Και είστε έτοιμοι.

Εναλλακτικά Μπορείτε να κάνετε ενεργοποίηση της Κάρτα Προνομίων Price Club και μέσω της περιοχής MyCosmo που θα βρείτε στην Αρχική Σελίδα.
Ενεργοποίηση Κωδικού Price Club;
Συνδέστε τον Price club Κωδικό σας με τον λογαριασμό σας στο site και χρησιμοποιήστε τον στις αγορές σας
Κωδικός PriceClub:
Πως Θα Αποκτήσετε την Price Club;
- ΔΩΡΕΑΝ από τα καταστήματα Cosmodata
- Αποστολή στον Χώρο σας.
1. Μόλις με 1,5€ μαζί με την παραγγελία σας ( Αφορά Έξοδα Διαχείρισης)
2. Με 9,99€ για αποστολή ΜΟΝΟ της Κάρτας στον Χώρο σας ( Αφορά Έξοδα Αποστολής και Διαχείρισης)
Προσθέστε την στο καλάθι σας Κάνοντας Κλικ ΕΔΩ

Όροι Και Προϋποθέσεις: Η κάρτα Προνομίων Price Club είναι Αυστηρά προσωπική. Τα προσφερόμενα πλεονεκτήματα και προσφορές της Κάρτας Price Club δύναται να τροποποιηθούν, προσθαφαιρώντας υπηρεσίες και προνόμια τα οποία η εταιρία κρίνει πως θα αποτελέσουν σημείο ανάπτυξης και βελτίωσης του θεσμού προς τα μέλη της.

Βήμα 1
Επιθυμητή ημερομηνία
Επιλέξτε την ώρα
Βήμα 2
Τι συσκευή αφορά;
Τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε;
Βήμα 3
Παρακαλούμε εισάγετε πληροφορίες για το πρόβλημα σας
ΧΡΕΩΣΕΙΣ
Προγραμματισμένο Ραντεβού 50€
-Η Υπηρεσία Τεχνικού στον Χώρο Σας μπορεί να εκτελεστεί με τις τρέχουσες χρεώσεις για περιοχές Εντός Αττικής και έως 20Χλμ από την Έδρα της Cosmodata. Σε περίπτωση που η περιοχή σας ξεπερνά τα κριτήρια ο αρμόδιος συνεργάτης θα επικοινωνήσει μαζί σας για περαιτέρω συνεννόηση.
- Η Υπηρεσία περιλαμβάνει την παραμονή του τεχνικού μας στον Χώρο σας έως και 1 Ώρα. Βάση προγράμματος και επιθυμία σας για περισσότερες υπηρεσίες ο τεχνικός μας μπορεί να παρατείνει την παραμονή του με χρέωση 20€ ανα 30 Λεπτά.
Ολοκλήρωση Με Χρήση
του λογαριασμού σας
Username:
Password:
Δεν είσαι μέλος της Cosmodata? Κάνε την εγγραφή σου τώρα!
Ολοκλήρωση Χωρίς
Χρήση λογαριασμού
Όνομα*:
Επώνυμο*:
Διεύθυνση:
Πόλη:
Τ.Κ.:
Κινητό*:
Email:
Ολοκλήρωση
 
Επιστροφές Προϊόντων-Εγγυήσεις
Συμβουλή
    Η Εταιρία Cosmodata συνιστά την προσοχή σας στους όρους και τις συνθήκες εγγύησης των κατασκευαστών που επιλέγετε διότι η σωστή εξυπηρέτηση σας ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ είναι μια εξίσου σημαντική παράμετρος που πρέπει να λάβετε στα υπόψη έτσι ώστε να απολαύσετε μια πραγματικά ΚΑΛΗ και Επιτυχημένη Αγορά.

Μετανιώσατε για την Αγορά σας ? Κανένα πρόβλημα.
    Εντός 14 Ημερολογιακών Ημερών Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας στην Αρχική του Κατάσταση, Σφραγισμένο, Χωρίς να έχει παραβιαστεί η Ταινία Ασφαλείας και να ζητήσετε την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος της Επιθυμίας σας  ή και την άμεση Επιστροφή των Χρημάτων σας. Ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός αυτών που η παραγγελία τους πραγματοποιήθηκε μετά από δική σας εντολή. Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον Αγοραστή. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό Αγοράς. 

Διαφορετικοί Λόγοι για να επιστρέψετε ένα προϊόν.

Εργοστασιακά Προβληματικό Προϊόν κατά την Παραλαβή του ( D.O.A ).
    Εφόσον ο Κατασκευαστής του προϊόντος που επιλέξατε προβλέπει την διαδικασία D.O.A μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στην Έδρα της Cosmodata – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ Τατοϊόυ 117 έτσι ώστε να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες βάση των όρων που θέτει ο κατασκευαστής εκτός και αν προβλέπει διαφορετικούς όρους για άμεση αποστολή προς αυτόν όπως Next Business Day, Pickup And Return Κλπ. Εφόσον Ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες και ο Κατασκευαστής κρίνει την Αντικατάσταση D.O.A τότε θα σας επιστραφεί ένα καινούργιο προϊόν με δικά μας έξοδα. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ την προσοχή σας στους όρους και τις συνθήκες εγγύησης των κατασκευαστών που επιλέγετε διότι η εξυπηρέτηση σας ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ είναι μια εξίσου σημαντική παράμετρος που πρέπει να λάβετε έτσι ώστε να απολαύσετε μια πραγματικά ΚΑΛΗ και Επιτυχημένη Αγορά. Η Εταιρία Cosmodata δεν φέρει καμία ευθύνη για τους Όρους τους Χρόνους Ανταπόκρισης επιστροφής D.O.A τους Χρόνους Επισκευής ή τις συνθήκες απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί. Όλες οι Επισκευές ή Αντικαταστάσεις πραγματοποιούνται από Πιστοποιημένα Επισκευαστικά κέντρα που έχει επιλέξει ο Κατασκευαστής και Όχι από την Εταιρία Cosmodata. Στην Όποια όμως περίπτωση εμείς θα ασκήσουμε την μέγιστη δυνατή προσπάθεια με τον Κατασκευαστή έτσι ώστε να βοηθήσουμε στην ευκολότερη ολοκλήρωση των Διαδικασιών.

Επισκευή στο Προϊόν σας κατά την Διάρκεια την Εγγύησης.
    Σε περίπτωση που προκύψει βλάβη στο προϊόν σας εντός της Χρονικής Περιόδου της Εγγύησης που προβλέπει ο κατασκευαστής του Υλικού παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε τις απαραίτητες οδηγίες μιας και οι όροι και οι συνθήκες διαφέρουν από κατασκευαστή σε κατασκευαστή. Στην όποια περίπτωση το εξειδικευμένο μας προσωπικό θα σας κατευθύνει έτσι ώστε να εξυπηρετηθείτε με τον γρηγορότερο τρόπο. Τα Έξοδα αποστολή από και προς εσάς επιβαρύνουν εσάς εκτός και αν οι όροι τις εγγύησης προβλέπουν κάποια διαφορετική συνθήκη. Συνήθως η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται απευθείας στο Εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο που καλύπτει την εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος σας, σε διαφορετική περίπτωση η αποστολή πραγματοποιείται στην έδρα της Cosmodata - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ Τατοϊόυ 117 έτσι ώστε να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του Κατασκευαστή. Η Εταιρία Cosmodata δεν φέρει καμία ευθύνη για τους Όρους τους Χρόνους Ανταπόκρισης, τους Χρόνους Επισκευής ή τις συνθήκες απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί η επισκευή και επιστροφή του προϊόντος σας. Απαραίτητη προϋπόθεση, είτε η αποστολή πραγματοποιείτε στο επισκευαστικό κέντρο του κατασκευαστή είτε στην Εδρα της Cosmodata είναι το προϊόν να συνοδεύεται από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς. 

Αποστολή Διαφορετικού Προϊόντος
    Σε Περίπτωση που σας αποστείλουμε διαφορετικό προϊόν από υπαιτιότητα δική μας παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε πληροφορίες για την ταχύτερη λύση του προβλήματος. Συνοπτικά, σε Αυτή την Περίπτωση θα μας αποστείλετε το προϊόν σας στην Έδρα της Cosmodata – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ Τατοϊόυ 117 , το παραλαμβάνουμε έτσι ώστε να γίνει ο τυπικό έλεγχος ( Μέγιστος Χρόνος 24 Ώρες ) και σας επιστρέφουμε άμεσα το σωστό προϊόν. Όλα τα Έξοδα μεταφοράς προς και από εμάς επιβαρύνουν απόλυτα την Cosmodata. Σε περίπτωση που Δεν υπάρχει το προϊόν που επιθυμείτε και δεν θέλετε να το αντικαταστήσουμε με κάτι άλλο μπορούμε να προχωρήσουμε σε άμεσα στην επιστροφή των χρημάτων σας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι μαζί με το προϊόν να επιστραφεί και το πρωτότυπο παραστατικό Αγοράς. 

 
 
 
 
 
 
Τηλεφωνικές Παραγγελίες 211 10 38000
Δωρεάν Αποστολή για αγορές Άνω των 70 (εντός Αθηνών)
7 Καταστήματα στην Αττική